TurboJens Skrevet September 3, 2022 Share Skrevet September 3, 2022 (endret) Har ein liten sak med min stakkars BMW 220dxDrive. Bilen har gått 310.000km så må rekne med litt problemer, no har eg ei stund hatt ein svak vibrasjon som kjem typisk ved akserelasjon ut på ein veg. Merkar ikkje noko særleg når ein kjem opp i fart. Merka det når eg dreg hengar at det ikkje stemmer heilt. Kjennes ut så det kjem bakfrå, kan det vere så enkelt at det er hardykoblinga bak som er lei seg? Vinkelgiret bytta eg rundt 250.000km pga. bortfall av splines mellom aut.gir og vinkelgir. Var ein rask tur under bilen uten verktøy, men det er berre deksel på deksel så kom ikkje til nokon plass å sjå. Har forhøyrt meg om overhaling av mellomaksel, men det var umulig - for sjelden type... Og ja, her står motoren feil veg så det er ikkje som å feilsøke på ein "normal" BMW Endret Mai 12, 2023 av TurboJens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 Følger vibrasjonene hastigheten på bilen eller motorens turtall? Dette kan fortelle litt om problemet er knyttet til drivlinjen (svinghjulet, clutchen, hardykoblingen etc.) eller f.eks hjulene (ubalanse). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet September 7, 2022 Forfatter Share Skrevet September 7, 2022 Følge bilens hastighet, føles i alle fall sånn ut. Kjenne det i rompa og det kan høyres ut som det kjem bakfrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) Problemet er løyst, sjå her: Endret Mai 12, 2023 av TurboJens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå