DanielNE Skrevet September 11, 2022 Share Skrevet September 11, 2022 BMW e61n 520d 2008 model. Hei. For 3 måneder siden begynte bilen mln og tulle. når jeg ga på så skjedde det ingen ting og bilen ville ikke gå med mindre jeg kjørte veldig rolig. Så parkerte den hjemme. Hørte fra en venn at det kunne være swirl flaps som gjorde det så jeg tok av innsuget og fjernet dette med et sånnt kit. monterte alt sammen igjen. så merket jeg at batteriet var flat, og ville ikke ta lading. så jeg kjøpte et nytt et. Så prøvde jeg starte bilen. Men nå går bare starteren og ingen ting skjer. Jeg har også masse feil koder. Blant annet står det at diesel pumpa ikke funker. Jeg har prøvd resete batteriet, slette feil koder, sjekke om noen sensorer ikke er pluget i, sjekket alle sikringer i hele bilen, tatt av slangen til dieselen i motor rommet og der kom det masse diesel når jeg prøvde starte bilen. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal prøve. Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2022 Share Skrevet September 12, 2022 De feilkodene som du viser til her, bør ikke skape problemer for start. Så jeg tror at programmet ditt ikke forteller hele sannheten, og at du kanskje har problemer med synkronisering av startkoder mellom EWS og CAS. Evt bør du få tak i en annen mulighet for å lese av feilkoder. Knekten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå