viggo E34 Skrevet September 19, 2022 Share Skrevet September 19, 2022 (endret) Heisann, har 2001mod 530dat der jeg sliter med at varmeapparat ikke fungerer... A/C fungerer utmerket men får ikke varmeluft, problemet oppsto etter at eksosrøra på egr sløyfa røyk å det innkjøpt å bytta til TRF egr blokkekitt med tilbehør. Varmluft fungerte en måneds tid, derretter kunn kald luft, har bytta vannveksler og motstand uten at dette hjalp nevneverdig. Kan av å til få en liten lunk i varmeapparatet om den kjøres på lavere gir med høyere turtall. Tips mottas med takk. 😊 Endret September 19, 2022 av viggo E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 19, 2022 Share Skrevet September 19, 2022 Har du mulighet for å lese av feilkoder? Problemet høres ut som feil på vannventil på støtdemper tårnet, eller spjeld for luft inntak i dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 19, 2022 Forfatter Share Skrevet September 19, 2022 Vannventilen bar det første som slo meg og, men den er bytta uten hell. Kan man sjekke disse spjelda på no vis? Blåser godt uavhengig av temp å hører det sjer noe frammi der mann skrur fra kald til varmluft 🤷🏽♂️ Har ikke diagnose utstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 19, 2022 Share Skrevet September 19, 2022 Du kan bare dra ut kontakten til vannventilen helt, da skal den gi maks varme. Kjenner du på slangene ut fra vannventilen da? En er innløp, to er ut til hver side av dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 22, 2022 Forfatter Share Skrevet September 22, 2022 Får prøve det når jeg kommer hjem fra jobb neste uke da, husker ikke om jeg prøvde å dra ut kontakten en gang før 🙈 Får prlve det å se 😅 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå