Gå til innhold

H7 led pærer fjernlys E90

PIIIPower
 Share

Anbefalte innlegg

Mørket kommer sigende og selv om det er koselig med telys i fronten, så lurer jeg altså på om det er noe vits i å bytte ut eksisterende (sikkert originale!) halogen pærer med noen nymotens H7 led fra Osram event. Philips. Ledbar er flott, men det smerter å legge på 20% av bilens verdi i fjernlys 🤓. Får jeg riktig lysbilde med f.eks Osram Gen2 og må jeg ha canbus greia for ikke å få feil? Får jeg plass til pæra eller kan det bli for varmt bak i dekselet?

Vil dere foreslå en annen leverandør så kjør på, men gidder ikke noe ræl som blinker annenhver dag eller ryker etter 50timer..

….Veit ligger en Ledlys tråd her, men den var gammal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok og finne noen gode halogen pærer da lykten din er beregnet for det og ikke LED mtp. lysbilde, sikt. og lys for motgående.
Det finnes mange dyrere og bra halogenpærer der ute som er litt bedre enn orginale og "vanlige" man for kjøpt på biltema til 79.90.- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget, kjøper stort sett osram nightbreaker eller noe i samme gata når jeg bytter. Blir jo bedre, men ikke «bra». 

Motgående er ikke voldsomt relevant da jeg ikke har for vane å møte andre bilister med fjernlys 😇. Mener noen hadde prøvd dette med H7 led og hadde en eller annen konklusjon, men finner ikke igjen posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...