PIIIPower Skrevet November 7, 2022 Share Skrevet November 7, 2022 (endret) Etter mange år med klank og bang takket plastfeste som holder indre baklykter på plass for seg. Greit at det en gammel bil, men den trenger ikke se løin ut.. Bilen ble vasket etterpå. Var ikke stas å gjøre det med to hull i bagasjelokket. Ting man trenger Indre baklykt Pakkning Pipeverktøy (mener det var 6 eller 8 mm) Verktøy til å poppe ut klipsene som holder filten i luka. Fjern alle klipsene som holder filten på plass. Den ene lykta var helt løs så den tok jeg ut før jeg starta. Løsne kablene og den ene mutteren som holder lykta på plass. Mutteren strammer en ekspansjons løsning så det kan hende du må trykke en tapp for at lykta skal løsne. man tar lykten ut fra utsiden. Her er synderen som gjorde at jeg måtte bytte lykter. Den er knekt av og da må lykteglasset byttes. Lampene fra Magneti Marelli ble levert med ny pakning og nytt lampebrett (med Tungsram pærer!) til lavere pris enn glass fra BMW og de så også veldig OE ut. Endret November 7, 2022 av PIIIPower Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2022 Share Skrevet November 7, 2022 (endret) Har jo en klistret tråd Endret November 7, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 7, 2022 Forfatter Share Skrevet November 7, 2022 3 timer siden, Reef89 skrev: Har jo en klistret tråd Utfordringen med denne er at post 1 dessverre ikke oppdateres. Og fra å være ett godt initiativ har den blitt litt rotete å navigere i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2022 Share Skrevet November 7, 2022 Det stemmer, men det er ikke så viktig, det viktige er jo at en poster sine DIY/er i tråden så den holdes liv i og folk kan lett finne DIYer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå