Bimmelimm96 Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Hei, hae gått til innkjøp av en Bmw 318d e91 2007 mod..og jeg å kona er avhengig av å kunne dra henger..men er ikke montert hengerfeste eller kontakr, har kjøpt både hengerfeste og bjelke, og el-nett..men som jeg fant ut da jeg var ferdig med å koble el kabel settet, så fikk jeg fremdeles ikke noe lys eller noe form for kontakt med hengeren? tips og råd taes gjerne vell imot! takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Hvordan koblet du det elektriske da? Eller hvilken leverandør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmelimm96 Skrevet November 12, 2022 Forfatter Share Skrevet November 12, 2022 35 minutter siden, Otis skrev: Hvordan koblet du det elektriske da? Eller hvilken leverandør? Følgte ett skjema som følgte det ledningsnettet jeg kjøpte fra Skruvat, men trenger jeg ikke en canbus omformer eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Har du brukermanual/koblingsskjema? Man trenger ikke bestandig canbus moduler på slike ettermonterbare kit. Man mister pæresjekk dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmelimm96 Skrevet November 12, 2022 Forfatter Share Skrevet November 12, 2022 20 minutter siden, Otis skrev: Har du brukermanual/koblingsskjema? Man trenger ikke bestandig canbus moduler på slike ettermonterbare kit. Man mister pæresjekk dog. Skal finne det når jeg kommer heim, så kan jeg sende det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Ikke mening å kapre tråden til trådstarter, men skal montere hengerfeste på min e91 også. Lurer på om noen har erfaring med disse? https://www.haagen.no/auto-hak-tilhengerkobling-fastmontert-inkl-e-sett-13polet-universal-adapter-159803-05430-1.html Grei pris om det inkluderer alt. Ut ifra mitt syn, ser det slik ut. Men blir litt usikker mtp. det elektriske når jeg leser innleggene over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmelimm96 Skrevet Desember 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2022 På 13.11.2022 den 0.29, thbrekke skrev: Ikke mening å kapre tråden til trådstarter, men skal montere hengerfeste på min e91 også. Lurer på om noen har erfaring med disse? https://www.haagen.no/auto-hak-tilhengerkobling-fastmontert-inkl-e-sett-13polet-universal-adapter-159803-05430-1.html Grei pris om det inkluderer alt. Ut ifra mitt syn, ser det slik ut. Men blir litt usikker mtp. det elektriske når jeg leser innleggene over... Vist du ikke har så særlig stor peiling, når det kommer til det elektriske så ville jeg anbefalt å overlate det til folk som er litt drevne😅, monterte mitt nye ledningsnett igår! Å alt jeg har å si er å dæven! Å krevans det var😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå