Gå til innhold

Hengerkontakt til e91 2007

Bimmelimm96
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hae gått til innkjøp av en Bmw 318d e91 2007 mod..og jeg å kona er avhengig av å kunne dra henger..men er ikke montert hengerfeste eller kontakr, har kjøpt både hengerfeste og bjelke, og el-nett..men som jeg fant ut da jeg var ferdig med å koble el kabel settet, så fikk jeg fremdeles ikke noe lys eller noe form for kontakt med hengeren?

tips og råd taes gjerne vell imot!

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Otis skrev:

Har du brukermanual/koblingsskjema? 

Man trenger ikke bestandig canbus moduler på slike ettermonterbare kit. Man mister pæresjekk dog.

Skal finne det når jeg kommer heim, så kan jeg sende det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mening å kapre tråden til trådstarter, men skal montere hengerfeste på min e91 også.

Lurer på om noen har erfaring med disse?

https://www.haagen.no/auto-hak-tilhengerkobling-fastmontert-inkl-e-sett-13polet-universal-adapter-159803-05430-1.html

Grei pris om det inkluderer alt. Ut ifra mitt syn, ser det slik ut. Men blir litt usikker mtp. det elektriske når jeg leser innleggene over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
På 13.11.2022 den 0.29, thbrekke skrev:

Ikke mening å kapre tråden til trådstarter, men skal montere hengerfeste på min e91 også.

Lurer på om noen har erfaring med disse?

https://www.haagen.no/auto-hak-tilhengerkobling-fastmontert-inkl-e-sett-13polet-universal-adapter-159803-05430-1.html

Grei pris om det inkluderer alt. Ut ifra mitt syn, ser det slik ut. Men blir litt usikker mtp. det elektriske når jeg leser innleggene over...

Vist du ikke har så

særlig stor peiling, når det kommer til det elektriske så ville jeg anbefalt å overlate det til folk som er litt drevne😅, monterte mitt nye ledningsnett igår! Å alt jeg har å si er å dæven! Å krevans det var😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...