Gå til innhold

ØK: F31 330i xdrive med 2VL og 2VF


Ron788m
 Share

Anbefalte innlegg

Longshot men.. 

F31 330i xdrive i svart eller grå ønskes kjøpt.

 

Den MÅ ha adaptivt understell og variabel sportsstyring. Uten er ikke aktuelt.

Ellers kan den gjerne ha søkke og snøre, og fin km. God bil = kr

Endret av Ron788m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron788m skrev:

Longshot men.. 

F31 330i xdrive i svart eller grå ønskes kjøpt.

 

Den MÅ ha adaptivt understell og variabel sportsstyring. Uten er ikke aktuelt.

Ellers kan den gjerne ha søkke og snøre, og fin km. God bil = kr

Jeg tror du leter etter en nål i høystakken. Dette fordi veldig mange av de ble levert med standardunderstell. Det gjorde min, ettersom selger mente det var liten eller ingen forskjell. Så jeg satt på fjæring fra ACS og det ble en helt annen bil. Den hadde søkke og snøre ellers, med unntak av skinntrukket dash og individual-interiør (alcantara i stedet) og hadde i tillegg original ettermontert webasto. Og kostet deretter. 😛 Lykke til, motoren er et smykke, men dessverre ingen R6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg tror du leter etter en nål i høystakken. Dette fordi veldig mange av de ble levert med standardunderstell. Det gjorde min, ettersom selger mente det var liten eller ingen forskjell. Så jeg satt på fjæring fra ACS og det ble en helt annen bil. Den hadde søkke og snøre ellers, med unntak av skinntrukket dash og individual-interiør (alcantara i stedet) og hadde i tillegg original ettermontert webasto. Og kostet deretter. 😛 Lykke til, motoren er et smykke, men dessverre ingen R6.

Ja takk er kjent med «problematikken» 😃  Så din lå ute, og det var en lekker sak..
 

Kan strekke meg til 340i xdrive om den rette dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ron788m changed the title to ØK: F31 330i xdrive med 2VL og 2VF
12 timer siden, Ron788m skrev:

Ja takk er kjent med «problematikken» 😃  Så din lå ute, og det var en lekker sak..
 

Kan strekke meg til 340i xdrive om den rette dukker opp.

Det er dessverre snart tre år siden den sist lå ute via meg. Har snakket med nåværende eier og forsøkt kjøpe den tilbake flere ganger. Men uten hell. Så slik verden er nå blir det med tanken. En kompis endte med en 330d xDrive med det meste av utstyr i stedet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...