PIIIPower Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Skal bytte vibrasjonsdemper, men ble stoppet av ett svært høl Noen som veit hvilket bit jeg må ha for å flytte på strammeren slik at jeg får av belte? (Har nytt, men får jo samme utfordring når jeg skal ha det på igjen selv om jeg kapper det gamle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Er ikke det vanlig sekskant bolthode da? Sånn ut ifra bildet i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2023 nei, fant det ut - T60 faktisk. og E14 for å løsne selve strammermodulen. Stress med vanlig mm, E, M og T type bits (særlig når det ikke er presisert) 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Det er fort da man finner ut hvilke verktøy man mangler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå