Haug530D Skrevet Mars 22, 2023 Share Skrevet Mars 22, 2023 Må man av med bunnpanne og senke travers foran for å bytte registerkjede på N43B16? noen som har byttet? det kan nesten se slik ut i TIS om jeg da ikke misforstår noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Mars 23, 2023 Share Skrevet Mars 23, 2023 23 hours ago, Haug530D said: Må man av med bunnpanne og senke travers foran for å bytte registerkjede på N43B16? noen som har byttet? det kan nesten se slik ut i TIS om jeg da ikke misforstår noe. hvilket chassis er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2023 2 timer siden, Larssoyl skrev: hvilket chassis er det snakk om? E87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Mars 23, 2023 Share Skrevet Mars 23, 2023 (endret) Nei antagelig ikke, gikk fint på min 120i E81 N43B20. Er eventuelt om du skal bytte kjede til oljepumpe. Endret Mars 23, 2023 av A.A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2023 Da ligger registersett hos posten, kamlåse sett får jeg nok på mandag, har også bestillt simmering og simmering verktøy, men er usikker på om jeg skal gidde å bytte nedre kjedehjul, bruker det å bli slitt på disse motorene eller er det kun kjede? siden kjede jeg får er delt, så tenkte jeg muligens å bare kappe det som står i bil og tre det nye gjennom, sparer en del arbeid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Mars 31, 2023 Share Skrevet Mars 31, 2023 Det skal holde å sette motoren i "install position", men for å få enda mer plass ville jeg ha senket travers noe også. Men dette er kun nødvendig om du skal ha av bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2023 13 minutter siden, maggi1810 skrev: Det skal holde å sette motoren i "install position", men for å få enda mer plass ville jeg ha senket travers noe også. Men dette er kun nødvendig om du skal ha av bunnpanna. Ja i værste fall så må jeg nok det, men har en plan på det også, da bare lager jeg noen gjengestenger og skrur oppi før jeg senker ned så jeg slipper å senke helt ned, skal holde med 100mm visstnok 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå