Kim Andre2002 Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Hei, jeg trodde det var dysa mi som var gåend. Men da jeg tokk av luft inntaket så jeg at den ene swirl flappen var borte... Men dyse nmr 4 gikk også rart. Er det da dysa eller swirl flapsa? Snapchat-269397115.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Når du sier "Men dyse nmr 4 gikk også rart". Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Swirl flapen har nok havnet inn i motoren her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andre2002 Skrevet April 26, 2023 Forfatter Share Skrevet April 26, 2023 11 timer siden, Otis skrev: Når du sier "Men dyse nmr 4 gikk også rart". Hva betyr det? Den tikket anderledes enn de 3 andre, hørte på alle dysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Aha. Ja, det kan kanskje swirlflaps som har gjort noe ugang? Den er jo forsvunnet inn i motor, som flataas sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå