PIIIPower Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 Har hatt endel vibrasjoner i bilen og alt ble så meget bedre etter at jeg skiftet vibrasjonsdempere, men fortsatt er det endel vibrasjoner og motorlyden er nok en tanke "mer" enn det man forventer selv av en traktor diesel. Skal legge opp en video med lyd så får dere høre. Avgasser er fine så det virker ikke som det er noe galt med driften. Hva kan være årsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 9, 2023 Share Skrevet Mai 9, 2023 Motorfester? Min erfaring er at over 200kkm så er de uansett slitne. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2023 (endret) 2 timer siden, Otis skrev: Motorfester? Min erfaring er at over 200kkm så er de uansett slitne. Greit å bytte på støttebukker eller må bilen på bukk? Noen som veit om det lar seg gjøre på denne måten på E90, videoen vise E46.. https://m.youtube.com/watch?v=0e68IIhkUGI da er det jo bare å ta på seg barnehagedressen igjen 🙃 Endret Mai 9, 2023 av PIIIPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2023 Og er det noen måte å sjekke at de er ferdige? Er jo ikke en voldsom kost, men kroner er kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 10, 2023 Share Skrevet Mai 10, 2023 Jeg vet ikke helt, men jeg har bare merket det på vibrasjoner inni bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå