Christofferoynes Skrevet Mai 20, 2023 Share Skrevet Mai 20, 2023 Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg nytt batteri på Biltema (https://www.biltema.no/bil---mc/bilbatterier/bilbatterier/agm-batterier/startbatteri-agm-12-v-80-ah--2000029874?gclid=CjwKCAjw36GjBhAkEiwAKwIWyQUDgQSI21eJyIzEx3bx8OkrT1kgBDEgnzhLk4x-k8aZ2b7wke4-TxoCRkUQAvD_BwE) Jeg byttet ut det gamle da batteriet har sluttet å virke (lader heller ikke), så nå etter at jeg har byttet batteri vil ikke bilen skru seg på. Den cranker lenge, men ingenting skjer. Lys, dører, vinduer osv fungerer helt fint. Jeg er ikke noe særlig flink med BMW, men har hørt at man må registrere batteriet? Noen som vet hva / hvor problemet ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 20, 2023 Share Skrevet Mai 20, 2023 Hvilken bil? Manglende koding forhindrer uansett ikke start, men det høres ikke nødvendigvis ut som at hovedproblemet ditt lå i batteriet til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christofferoynes Skrevet Mai 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2023 @E.C. E90, 318D 2007 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 20, 2023 Share Skrevet Mai 20, 2023 Sjekk plusskabel og jordingskabel. Christofferoynes og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå