zzz123 Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 (endret) Trenger lakkering av bla. en ny ulakkert forskjerm. Noen som vet om noen lakkeringsverksteder som er gode på å lakkere løse deler og unngå fargeforskjell (så mye som det lar seg gjøre) ? Var i kontakt med et, de mente det kunne bli litt selv om jeg leverer gammel skjerm for referanse. Litt usikker på hvor mye "litt" er. Fortell gjerne om dårlige erfaringer med dette også. Endret Mai 24, 2023 av Ghost Rider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Auto-Skade AS på Lørenskog. Brukte de sist for ca. ti år siden, men da matchet de fargen helt perfekt. zzz123 og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 Jeg bruker utelukkende kun Auto-Skade AS på Lørenskog. De har opplakkert min farge (Individual-farge - og alle andre farger for øvrig ) uten fargeforskjeller. Fahad og zzz123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzz123 Skrevet Mai 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2023 Takk for tipset, det høres bra ut 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå