jokkeeng Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Hei! Noen som vet hva som er årsaken til at det ikke lyser i knappen til hengerfestet mitt? Ikke noe lys, og ingen feilmeldinger i bilen. Får ikke tatt inn kroken. Mvh Joakim Enga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Jeg ville satset på en diagnose. Men får du lys i en tilhenger om du setter i kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 Hei! Ja, alt funker fint når tilhenger kobles til. Var en kompis av meg så sa det er en kontakt/mikrobryter i selve tilhengerkontakten, men den er vel umulig å få tak i som egen del regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Det står ikke forklart å tydelig i dokumentasjon fra BMW ang hvordan lyset skal oppføre seg og slikt. Jeg vil anta at siden du får lys i tilhenger kontakt og ting virker, så er det nok defekt mikrobryter i selve festet. Det er ikke ukjent med at ting går i stykker inni elektriske hengerfester. Og ja, det selges ikke noen løse deler fra BMW. Men jeg vet at noen selger løse tannhjul, så mulig noen brytere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 Takk for svar Skal prøve å oppdatere her når jeg evt finner ut av problemet, så andre med samme problem finner ut av det. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juni 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2023 Kjøpte meg ett feilsøkingsapparat, fikk kontakt med hengerfeste, ingen feilmeldinger. Får aktivert den grønne dioden i knappen, så eliminert at knappen er død. Apparatet tillater meg å aktivere både inn og ut funksjon, på innfunksjon skjer det ikke noe, men heller ingen feilmld. På ut hører man den låser, eller prøver å låse eller noe sånt, men motoren virker å være helt død. Så enn så lenge lever jeg med det, hadde vært værre hvis den ikke kom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå