Jonas Nielsen Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Hei, motoren min holder seg stadig varm og ser ikke ut til at den får kjølt seg noe særlig. Vet noen hvilken Kjølevæske man skal bruke på BMW E90 2011 Sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Man kan sjekke farge på den du har på nå. Men generelt sett så skal de litt eldre bmw bruke blå. Gul går til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Det kommer ann på hvilke farge den har i dag, men jeg kjører med Comma XSTREAM G48 kjølevæske. Den er BMW BMW GS94000 godkjent. Den er grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Nielsen Skrevet Juni 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2023 3 timer siden, Otis skrev: Man kan sjekke farge på den du har på nå. Men generelt sett så skal de litt eldre bmw bruke blå. Gul går til alt. Snakka med et verksted, de sa en grønnblå kjølevæske, så også at det var det jeg hadde i min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Nielsen Skrevet Juni 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2023 1 minutt siden, Jonas Nielsen skrev: Snakka med et verksted, de sa en grønnblå kjølevæske, så også at det var det jeg hadde i min å Den var også anbefalt til min E90, og BMW Godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Da er vi i mål, for denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå