Mads Andreas Olsen Skrevet Juni 6, 2023 Share Skrevet Juni 6, 2023 (endret) Hei! Er det noen her som har satt M57D30 i E36? Har motor fra e39 1999 modell jeg skal ha i bilen. vet jeg må inn med elektrisk gasspedal. noen som vet hvilken pinner som man kan benytte i motorkontakten? ønsker jo å ha mest mulig intakt i instrument panel. samt kunne starte med nøkkel. om noen har gjort dette før ønsker jeg gjerne en "oppskrift" På forhond takk for svar! Mads Endret Juni 6, 2023 av Mads Andreas Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juni 6, 2023 Share Skrevet Juni 6, 2023 Ta kontakt med @TRF å se Vet han tilbyr 35d swap til E46 og E39, mulig han kan tilby deg noe Mads Andreas Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Andreas Olsen Skrevet Juni 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2023 1 minutt siden, Flataas skrev: Ta kontakt med @TRF å se Vet han tilbyr 35d swap til E46 og E39, mulig han kan tilby deg noe Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå