Hemidog Skrevet Juni 25, 2023 Share Skrevet Juni 25, 2023 Hei, har noen en formening om delenr 51777146729/51777146730 ? BMW kaller det "impact protection", men jeg vil kalle det en rust fremkaller.... tok den av, og den var full av sand, og kanalen over var rustet igjennom. Tror dere den har noe nevneverdig funksjon? Vil helst ikke montere den tilbake (kanal skjørtet festes med null problem uten), evt. borre masse hull i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 25, 2023 Share Skrevet Juni 25, 2023 Ser for meg at det er impact protection fra undersiden, om man kjører over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 25, 2023 Share Skrevet Juni 25, 2023 Eg vil tru at du kan ta den vekk trygt. Alternetivet er jo å reparere rustskaden og ta den av å inspisere/gjere reint ein gong kvart år, på våren for eksempel. Rustskaden er jo ikkje så stor, og det har jo gått bra i maaangen år. Så følge du litt med gjere den nok ikkje allverdens skade framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Juni 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2023 Takker for svar. Enig med svarene. Lar disse ligge på hylla for nå. Satser på å ikke kjøre over noe, hehe. Vil tro det er en del E9x biler der ute med samme (fremtidig?) problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå