Larsen4 Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Hei, har en plast del som trenger å byttes, har lett absolutt overalt på realoem men ser ut til at jeg ikke finner noe, kanskje jeg har oversett noe? Delen som er snakk om kan ses under her. Det dreier seg en e38 750il, men tror dekselet der for radiator og aux vifte er det samme på andre e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 (endret) Finner den kun på facelift biler. Dele nr: 17101440252 EDIT: er også på preface. Endret Juni 28, 2023 av Reef89 Larsen4 og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet Juni 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2023 (endret) Se der var den ja, rart at jeg ikke fant den, tusen takk for hjelpa👌😊 Edit: Jeg så bare etter overdel av dekselet hvis det fantes så er nok derfor Endret Juni 28, 2023 av Larsen4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå