Kabiljaso Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Hei, jeg har en preface E46 med Depo lykter og AE. Når jeg setter bilen i parklys så lyser angel eyes opp, men fjernlysene lyser også opp svakt. (Som om det er orginalt parklys). Det er ingen pære der som på de vanlige lyktene for parklys, og det er fjernlyset som lyser. Noen som har vært borti dette og kan hjelpe meg med å få det bort? Har ikke prøvd å kode enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Jeg mener det er en funksjon på USA biler, de bruker fjernlys i en dimmet variant for å ha det som DRL. Dette skal kunne kodes bort. Evt har du sjekket om du har noen bokser i motorrommet som kanskje er koblet slik? Kabiljaso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juli 8, 2023 Share Skrevet Juli 8, 2023 Dersom det er ein styreenhet som aktiverar litt fjernlys kan du finne dette med å måle med eit multimeter innstilt på Hz (%) mellom pinnane på fjernlyspæra. For du ein %-verdi av multimeteret er det PWM dimming av fjernlyset som du evt. må kode vekk. Dersom det ex. er jordfeil eller noko anna rart så vil du ikkje få noko resultat av denne målemetoden. Kabiljaso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kabiljaso Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 På 5.7.2023 den 8.22, Otis skrev: Jeg mener det er en funksjon på USA biler, de bruker fjernlys i en dimmet variant for å ha det som DRL. Dette skal kunne kodes bort. Evt har du sjekket om du har noen bokser i motorrommet som kanskje er koblet slik? På 8.7.2023 den 15.57, TurboJens skrev: Dersom det er ein styreenhet som aktiverar litt fjernlys kan du finne dette med å måle med eit multimeter innstilt på Hz (%) mellom pinnane på fjernlyspæra. For du ein %-verdi av multimeteret er det PWM dimming av fjernlyset som du evt. må kode vekk. Dersom det ex. er jordfeil eller noko anna rart så vil du ikkje få noko resultat av denne målemetoden. Hei, sjekket med koding og det var kodet inn som DRL. Fått det fjernet nå. Takk for hjelpen! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå