labbetuss Skrevet Juli 7, 2023 Share Skrevet Juli 7, 2023 Hei. Beklager muligens banalt spørsmål, men: Har "nylig" kjøpt en '09 X5 E70. Denne insisterer på å trekke inn rattet når jeg stopper bilen, for så å skyve det ut igjen når jeg starter. Veldig irriterende (særlig med tanke på at mekanikken hakker en del, så frykter at "noe" er i ferd med å bli utslitt mtp eljusteringen av rattet). Hvordan slår jeg av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 7, 2023 Share Skrevet Juli 7, 2023 (endret) Det skal være mulig å code denne option bort( Easy Entry Exit Steering Wheel) med NCS Expert, så vidt jeg vet. EDit prøv dette: https://www.google.com/search?q=Easy+Entry+Exit+Steering+Wheel+remove+BMw+e70 Endret Juli 7, 2023 av t06afre La til link labbetuss reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Juli 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2023 Det må kodes ja, men da er det ikke rart jeg ikke fant noe valg for det i menyene. Takk for svar, da skal jeg få orden på det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 7, 2023 Share Skrevet Juli 7, 2023 23 minutter siden, labbetuss skrev: Det må kodes ja, men da er det ikke rart jeg ikke fant noe valg for det i menyene. Takk for svar, da skal jeg få orden på det etter hvert. Jeg trodde ALLE viste at ELSV_EH = Elektrische Lenksäulenverstellun Einstiegshilfe, men tydeligvis ikke😅😂 PIIIPower, labbetuss og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå