labbetuss Skrevet Juli 7, 2023 Skrevet Juli 7, 2023 Hei. Beklager muligens banalt spørsmål, men: Har "nylig" kjøpt en '09 X5 E70. Denne insisterer på å trekke inn rattet når jeg stopper bilen, for så å skyve det ut igjen når jeg starter. Veldig irriterende (særlig med tanke på at mekanikken hakker en del, så frykter at "noe" er i ferd med å bli utslitt mtp eljusteringen av rattet). Hvordan slår jeg av dette?
t06afre Skrevet Juli 7, 2023 Skrevet Juli 7, 2023 (endret) Det skal være mulig å code denne option bort( Easy Entry Exit Steering Wheel) med NCS Expert, så vidt jeg vet. EDit prøv dette: https://www.google.com/search?q=Easy+Entry+Exit+Steering+Wheel+remove+BMw+e70 Endret Juli 7, 2023 av t06afre La til link labbetuss reagerte på dette 1
labbetuss Skrevet Juli 7, 2023 Forfatter Skrevet Juli 7, 2023 Det må kodes ja, men da er det ikke rart jeg ikke fant noe valg for det i menyene. Takk for svar, da skal jeg få orden på det etter hvert.
t06afre Skrevet Juli 7, 2023 Skrevet Juli 7, 2023 23 minutter siden, labbetuss skrev: Det må kodes ja, men da er det ikke rart jeg ikke fant noe valg for det i menyene. Takk for svar, da skal jeg få orden på det etter hvert. Jeg trodde ALLE viste at ELSV_EH = Elektrische Lenksäulenverstellun Einstiegshilfe, men tydeligvis ikke😅😂 Otis, PIIIPower og labbetuss reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå