Gå til innhold

Pre-Lci til Lci lykter hjelp!!!

F00rnes
 Share

Anbefalte innlegg

Jatakk gjerne det og hvis du gidder og skrive det like idiot sikkert som sist så hadde det hjulpet meg noe sykt da jeg ikke helt skjønte de skjemaene du hadde da det jeg mente med hva er  hva når det kommer til ledningene hva som er lcm hva spm er kontakten osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENSTRE LYKT:
Fra pin 1 på (stor) gammel kontakt til pin 2 på ny kontakt
Fra pin 2 på (stor) gammel kontakt til pin 3 på ny kontakt
Fra pin 3 på (stor) gammel kontakt til pin 6 på ny kontakt
Fra pin 4 på (stor) gammel kontakt til pin 1 på ny kontakt
Fra pin 5 på (stor) gammel kontakt til pin 5 på ny kontakt
Fra pin 6 på (stor) gammel kontakt til pin 12 på ny kontakt
Fra pin 7 på (stor) gammel kontakt til pin 4 på ny kontakt
Fra pin 8 på (stor) gammel kontakt til pin 7 på ny kontakt
Fra pin 1 på (liten) gammel kontakt - brukes ikke, blendes
Fra pin 2 på (liten) gammel kontakt til pin 8 på ny kontakt (er i pin 38 på LCM og skal til pin 38 på LCM uten AHL, trenger derfor ikke fikle med LCM-siden her)
Fra pin 3 på (liten) gammel kontakt til pin 11 på ny kontakt (er i pin 76 på LCM og skal til pin 76 på LCM uten AHL, trenger derfor ikke fikle med LCM-siden her)
Strekk ny kabel fra pin 21 på LCM til pin 10 på ny kontakt
Strekk ny kabel fra pin 59 på LCM til pin 9 på ny kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har koblet det opp slik som du sier på høyre side forran «holder ikke deg for ansvar i det heletatt bare et spørsmål om tips» og angel eyes lyser ikke og langlys lyser ikke opp når jeg trekker langlys spaken bakover for «flash to pass» men når jeg bryter den framover for langlys så kommer langlysene på og holder seg på men har feilkode på full beam headligth rigth failure i mask. Har kodet ut s524 av vo/fa «apaptiv lys pakke» men får cornering ligths failure og parking ligths failure, når jeg begynte med ombyggingen så kjøpte jeg en lm2 lwr lmc og kodet den inn til bilen. Men har en mistanke om at jeg gjorde feil dær med tanke på at jeg går fra ahl til non ahl. Jeg kodet lmc etter cas og ikke cas etter lmc så jeg mistenker at jeg mulig har fådd samme koding som på gammel lcm? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...