BMW E91N Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 Hei. Noen her som kan svare meg på hva det kommer av at bilen rister ved nedbremsing i høy hastighet. Ble fortalt at det var kast i skivene og de måtte byttes, skiver og klosser ble byttet men opplever fortsatt risting.. er det noen andre ting som kan forsake risting ved nedbremsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 Det kan være ting som er gåent i forstilling. Ta en sjekk av forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E91N Skrevet August 9, 2023 Forfatter Share Skrevet August 9, 2023 Hei. Da har jeg funnet ut hva som forårsaket ristingen ved nedbremsing😁det var bærearm, bak framaksel TurboJens og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet August 14, 2023 Share Skrevet August 14, 2023 På 9.8.2023 den 20.40, BMW E91N skrev: Hei. Da har jeg funnet ut hva som forårsaket ristingen ved nedbremsing😁det var bærearm, bak framaksel Ja, sitter fort i foringene på bærearmer/casterstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå