SĂžrlendingen Skrevet August 8, 2023 Share Skrevet August 8, 2023 Heiđ Har en s38b36 spm jeg har lurt litt pĂ„ Ă„ torbukonvertere. Er det noen som har erfaring pĂ„ hvor mye orginal innmat tĂ„ler? Har sett endel eldre trĂ„der om samme spĂžrsmĂ„l, men hĂ„pte det fins mer erfaringer om denne motoren og turbo nĂ„. Planen var Ă„ kjĂžre orginale stempler og rĂ„der, men montere en tykk mls pakning pg arp bolter for Ă„ fĂ„ ned kompresjonen. OgsĂ„ montere datasprut selfĂžlgelig. Har bare tenkt Ă„ kjĂžre en plass mellom 350 og 400 hk. Vil det vĂŠre safe? Slik jeg skjĂžnner det sĂ„ er stemplene det svakeste punktet? Iforhold til turbo pĂ„ s38 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 9, 2023 Share Skrevet August 9, 2023 (endret) Anbefaler deg og forhĂžre deg pĂ„ Bmw Turbo gruppen pĂ„ facebook đ norsk gruppe med mye erfaring Endret August 9, 2023 av Skulebollen Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
SĂžrlendingen Skrevet August 18, 2023 Forfatter Share Skrevet August 18, 2023 PĂ„ 9.8.2023 den 7.23, Skulebollen skrev: Anbefaler deg og forhĂžre deg pĂ„ Bmw Turbo gruppen pĂ„ facebook đ norsk gruppe med mye erfaring FĂžr ta Ă„ sjekke ut den gruppenđđ sdhild99 reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 18, 2023 Share Skrevet August 18, 2023 350-400hk sĂ„ blir det nesten ikke ladetrykk pĂ„ deg en gangđ đ tror jonus bremsa 580 hjulhester pĂ„ 0,9 pĂ„ org motor for en del Ă„r siden. sveigis reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet August 18, 2023 Share Skrevet August 18, 2023 s38b36 har jo 315hk uten turbo sĂ„ 350 er ikke stor Ăžkning đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
SĂžrlendingen Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 PĂ„ 18.8.2023 den 20.54, sdhild99 skrev: s38b36 har jo 315hk uten turbo sĂ„ 350 er ikke stor Ăžkning đ Ja sant det. Men tenkte siden den sikkert har mistet noen hestekrefter med Ă„rene og hvis jeg itillegg senket kompresjonen med tykkere toppakning, sĂ„ kanskje jeg hadde vĂŠrt oppe i 350-400 med 0,3 bar kanskje? Driver Ă„ bygger opp en med helsmidd innmat, men det tar tid og penger sĂ„ var derfor jeg ville prĂžve med en anen org s38 jeg har og bare moderat turbotrykk, for Ă„ fĂ„ litt turbofĂžlelsenđ sdhild99 reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 On 8/21/2023 at 7:13 PM, SĂžrlendingen said: Ja sant det. Men tenkte siden den sikkert har mistet noen hestekrefter med Ă„rene og hvis jeg itillegg senket kompresjonen med tykkere toppakning, sĂ„ kanskje jeg hadde vĂŠrt oppe i 350-400 med 0,3 bar kanskje? Driver Ă„ bygger opp en med helsmidd innmat, men det tar tid og penger sĂ„ var derfor jeg ville prĂžve med en anen org s38 jeg har og bare moderat turbotrykk, for Ă„ fĂ„ litt turbofĂžlelsenđ Spennende đđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ