Adrian48 Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Hei, bestemte meg får og fjerne egr ventilen på e39n da den var defekt, satt på blendelokk på manifoild og alt gikk som det sku. Men etter det har jeg fått en (suselyd/turbolyd) under pådrag, verst fra ca 1200 omdr til 2200. høres godt fra ventilasjon å fra utsida av bilen er det normalt? Merker ingen serlig forskjell på draget, virker som den bygger trykk. Bilen er så og si helt orginal. Er det muligens en liten trykklekasje eller turbo som takker for seg? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Blendelokket på manifold hadde sikkert en pakning ? Vist ja så ryker den før eller siden fordi det er ikke en egnet flate eller bruksområde for pakning mot manifold der skal det være konisk tilkobling/blending, så du har nok en eksoslekasje @TRF selger blending i sitt egr kit som er og blir tett TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian48 Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 Hei, takk for svar. ja den hadde pakning, tror kanskje ikke det er grunnen for lyden kom rett etter jeg fjerna den, tar sikkert litt tid før den pakkninga blir dårlig, mistenker mulig trykklekasje eller insugsrøret til turbo som he løsnet litt for var ganske trangt der og komme til? kjøpte dette settet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå