njej82 Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 Er det noen her inne som kan hjelpe meg med et problen? Jeg sliter med at glima anlegget ikke blåser på bein og i ansikt. Men det blåser i spjelda som er til front vinduet å bak i bilen. Men så av og til virker ting som det skal fra første oppstart om morgenen, så om jeg stoppet å starter igjen blir alt defent igjen. Dette gjelde om jeg kjører i 2 timer eller bare har den i gang i 30sek. Dette er en 2007mod x5 E70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 Har du testet auto og individuell? Lest av feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njej82 Skrevet September 6, 2023 Forfatter Share Skrevet September 6, 2023 Jepp har trykket og testet det meste på varmeaparatet. ja det er noen feilkoder 9stk faktisk Uten at jeg er mekaniker så tror jeg det er div klafmotorer, å tempsensorer. men det er så rat at de fungerer av og til. Legger ved bilder av feilkodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 Pussig at du har alle disse feilkoder. Det er svært uvanlig. Har det vært gjort noe med bilen? Skiftet airbager? Skiftet noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...