PIIIPower Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 I løpet av sommeren har insektene virkelig bitt seg fast på ruta, høsten nærmer seg og da er det vel på tide å få liv i spylevæske pumpa igjen.. Kort DIY siden jeg ble grinete over hvor krøkkete dette er lagt opp og en flott greie har noen allerede laget her: https://m.youtube.com/watch?v=FvTYSvTwWSw Raska med meg pumpe og filter i en større bestilling fra autodoc, men skulle ha tatt med noen klips samtidig.. tips; har du flere pumper (bak for Touring eller lyktespylere så tøm beholderen først. Verktøy: ikke mye, 8 og 10 mm piper, tynn skrutrekker, flattjern og bøtte. 17mm til hjulbolter og en jekk 17 Utganspunktet Ut med muttere og skruer Løsne påfyllingsrøret og klips til strøm og lage våt arbeidsplass ( MIN bøtte var opptatt) lirke ut faenskapen. Det er lurt å ta løs blinklyset på skjermen og koble fra kabelen. Da får du mye bedre arbeidsforhold når tanken skal ut og inn. Prøver meg på litt rengjøring. Var alskens inngrodd skitt. Har ett stykke å gå når det gjelder perfeksjon.. Monter ny pumpe med filter, koble til alle ledninger og slanger. Dytt tankfaen inn i hullet sitt og monter den nyvaskede innerskjermen med alle skruene igjen. Tips for blinklys kabel: Sett på hjul og stram med moment. (Hvem trenger X3 når man har originale fjærer 😂) I CAN SEE MY HOUSE AGAIN sveigis og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå