Gå til innhold

Nøkkelene fungerer ikke til og åpne og låse bilen HJELP. BMW X3 F25


Airbag
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, 
Her er saken som muligens ligger til grunne hvorfor ting stoppet og funke.. 
Har en bmw x3 som kona ønsket og sote rutene på bak fordi gutt ungen fikk sola i øynene, har en kompis som folierer og soter så det ordna seg kjapt, rett etter han var ferdig med sotingen så skulle han kjøre bilen ut men den vill ikke starte, han hadde hatt  på tenningen under sotingen i ca 2 -3 timer fordi vinduene måtte opp og ned, men ingen ting ble demontert kun lagt film på ruta med kombinasjon sprayflaske med såpevann. 
Han trodde bilen var tom for strøm, og satt den på lading via motorrommet, sto i 2 timer kom tilbake like død.. Da kom jeg på at jeg kan prøve og holde nøkkelen inntil styrestammen da startet bilen opp med engang har så gjort følgende

- Byttet batterier i begge fjernkontrollene uten hell.

- Sjekka sikringer med lampe som lyser, alt ok, ingen som har gått.

- Byttet og testa med to stk brukte Antenne forsterkere  ( kjøpt igjennom finndel.no) Ikke noe liv i fjernkontrollene

- Tok bort Solfilmen i bakruta da jeg leste på nettet at dette kan ha noe med og forstyrre signalene.  Hjalp ikke.

- Tok vekk minus på hovedbatteriet i ca 20 min for og resete bilen, hjalp ikke. 

Fikk en kompis av meg til og scanne bilen med en app og leste av disse feil kodene: 

 

Trenger sårt hjelp til og tenkte ut eller om noen skjønner noe jeg ikke har skjønt, alt fungerer forum og låse opp og igjen samt starte bilen med nøkkelen i bilen, den må ALLTID helt opp i styrestammen for og kunde leses av. 
BILEN HAR IKKE SÅNN EAZY ACCES PÅ DØRENE. 

:)

 

IMG_2204.JPEG

IMG_2205.JPEG

IMG_2206.JPEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...