HartgeE70 Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 Adaptive lys funker ikke. Svinger ikke når man kjører og svinger. Noen som har vært borti dette? og er det styreenhet på hver enkelt lampe som bruker å gå pga fukt etc? Kostnad på reparasjon på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Dahl Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 Hva sier feilkoder/feilminner (på et diagnoseapparat)? Hvis du eller verksted har ikke gjort det så er det første en må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 Har du bryter på A for lys? Blinker det grønne lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HartgeE70 Skrevet Oktober 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2023 Tok ut led pæra og loddingen har gått opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2023 Share Skrevet Oktober 15, 2023 Jeg forstår ingenting av den kommentaren. Jeg forstår teksten, men ikke hvordan det skulle vært feilen på adaptive lykter på en E70. Det gir jo ingen mening. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HartgeE70 Skrevet Oktober 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2023 50 minutter siden, Otis skrev: Jeg forstår ingenting av den kommentaren. Jeg forstår teksten, men ikke hvordan det skulle vært feilen på adaptive lykter på en E70. Det gir jo ingen mening. Sorry feil . Hatt trøbbel med forbanna Angeleyes også. Nei blinker ikke grønt. Har ikke sjekket feilkoder , da jeg ikke har leser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2023 Share Skrevet Oktober 15, 2023 På 11.10.2023 den 11.40, Otis skrev: Har du bryter på A for lys? Blinker det grønne lyset? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HartgeE70 Skrevet Oktober 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2023 31 minutter siden, Otis skrev: ? Grønnelyset blinker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HartgeE70 Skrevet Oktober 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2023 Akkurat nå, HartgeE70 skrev: Grønnelyset blinker ikke Ja på a. Og prøvd helt til høyre. Nærlys på hele tiden— Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2023 Share Skrevet Oktober 16, 2023 Veldig pussig. For normalt sett skal det blinke på det lille grønne lyset ved feil. Da må du foreta diagnose/lese ut feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå