Lars S T Skrevet November 8, 2023 Skrevet November 8, 2023 Har en x3 f25 2015 mod med bixcenon. Monterte ledbar i dag med styrestrøm fra gul/rød ledning i kontakten på høyre lykta. Funker som det skal👌 Otis og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet November 8, 2023 Skrevet November 8, 2023 8 hours ago, Lars S T said: Har en x3 f25 2015 mod med bixcenon. Monterte ledbar i dag med styrestrøm fra gul/rød ledning i kontakten på høyre lykta. Funker som det skal👌 Vi, meg og @Airbag fikk løse det tidligere denne uka. Var noe tull med ledningsnettet men fant ut av det til slutt. gul/rødt har konstant 12V med fjernlys ja
genax Skrevet November 28, 2024 Skrevet November 28, 2024 Skal montere ledbar nå neste uke. Bestilt og venter. Har en f25 2013 modell med xenon. Jeg kan bruke gul/rødt ledningen til å koble ledbaren på?
mr.pingu Skrevet November 28, 2024 Skrevet November 28, 2024 1 hour ago, genax said: Skal montere ledbar nå neste uke. Bestilt og venter. Har en f25 2013 modell med xenon. Jeg kan bruke gul/rødt ledningen til å koble ledbaren på? Ja du kan bruke den som styrestrøm. genax reagerte på dette 1
genax Skrevet November 28, 2024 Skrevet November 28, 2024 5 minutter siden, mr.pingu skrev: Ja du kan bruke den som styrestrøm. Aldri montert ledbar før, men har skrudd en del bil! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå