sverressen Skrevet Oktober 31, 2023 Share Skrevet Oktober 31, 2023 Har problemer med luftfjæring på bilen min. Den slipper seg ned på høyre side. ikke hver gang jeg stopper bilen ,er litt tilfeldig når det skjer. Jeg har byttet belg på venstre side for to år siden. Har byttet kompressor samme år. Byttet nivå sensorer 2023 men bilen fortsetter å slippe seg ned på høyre side bak ,ikke hver gang men ganske ofte. Sulland BMW har sjekket feilkoder og feilsøkt etter lakkasjer men ikke funnet noe. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferertsland Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 Høres ut som om belgen din er defekt. Hvis du kun skiftet på venstre side og belgen på høyre er original så ville jeg skiftet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverressen Skrevet November 1, 2023 Forfatter Share Skrevet November 1, 2023 ok takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Er mest sannsynlig belg. Hadde samme problem på min, at den slapp seg ned på den ene siden. Byttet den belgen, problem løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverressen Skrevet November 8, 2023 Forfatter Share Skrevet November 8, 2023 takk for svar. skal bestille ny belg av samme typen som ble byttet sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå