Jakob1 Skrevet November 7, 2023 Share Skrevet November 7, 2023 (endret) Hei min e61 525 d stopper under vanlig kjøring.får opp disse feilkodene. Backpresure sensoren har jeg bytta . Når jeg sletter feilkodene går bilen fint til den stopper igjen helt plutselig.jeg hadde det feil på gassspjeldet men det er byttet nå for jeg håpet det hadde noe med det å gjør men der tok jeg feil😔 Endret November 7, 2023 av Jakob1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2023 Share Skrevet November 7, 2023 Den stopper pga dyse feil. Du må ohme dyse 4,5 og 6 for å se hvilken som har problemer. Du får feil på alle sammen, for DDE klarer ikke se forskjell på de 3, da de er på samme bank. Den dysen som har veldig ulike verdi sammenlignet med de andre to, er defekt. Det er dog en liten sannsynlighet for at det er ledningsbrudd eller delvis brudd, så ha det i tankene. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob1 Skrevet November 7, 2023 Forfatter Share Skrevet November 7, 2023 8 minutter siden, Otis skrev: Den stopper pga dyse feil. Du må ohme dyse 4,5 og 6 for å se hvilken som har problemer. Du får feil på alle sammen, for DDE klarer ikke se forskjell på de 3, da de er på samme bank. Den dysen som har veldig ulike verdi sammenlignet med de andre to, er defekt. Det er dog en liten sannsynlighet for at det er ledningsbrudd eller delvis brudd, så ha det i tankene. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob1 Skrevet November 16, 2023 Forfatter Share Skrevet November 16, 2023 Dpf,n min var hul, innmaten var borte. Satte på ny dpf, ser ut som det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå