Tilde Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 (endret) Hei! Lurer på hva denne koblingen går til? Har hatt vannlekkasje og prøver mitt beste på å finne ut om ledningsnettet er ok, men finner ikke ut hva den går til/hva funksjonen er? Er relativt ny på å skru bil selv haha Det er framme til venstre for pedalene Endret November 21, 2023 av Tilde skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 Kan du zoome ut noe mer, så man bedre kan se hvor det sitter? De brune er et felles punkt for jord, på den til venstre har du bl.a. noe databuss, men det er litt vanskelig å si hva som går til hvor når det kan være kabler som er på vei noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tilde Skrevet November 21, 2023 Forfatter Share Skrevet November 21, 2023 Her er litt mer zoomet ut, markerte ogso delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 Hmm, vanskelig å si. Virker å være verre å finne fram til det enn jeg først trodde. Mange ting som går gjennom der. Har du noe som ikke funker? Om man ønsker å finne ut av det og har diagnoseverktøy til å slette feilkoder så kan man alltid koble fra og se hvor det dukker opp noen feil, da blir det lettere å lete opp kontakten, for da vet man hvilken modul den tilhører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tilde Skrevet November 21, 2023 Forfatter Share Skrevet November 21, 2023 Det er litt av problemet, er noen ting som ikke får strøm som gjør at jeg ikke får koblet til diagnoseverktøyet. Tenkte å finne hva denne er, i tilfelle det er en av grunnene til at strømmen ikke når fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 Har du målt at det er 12V på pin 16 i OBD2-kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 Ser egentlig ut som X1716 som går til stereoanlegget ditt: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1946805 Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tilde Skrevet November 21, 2023 Forfatter Share Skrevet November 21, 2023 Har ikke sjekket volten i OBD2 kontakten, tenkte ikke på det når jeg koblet i diagnoseverktøyet og ikke fikk strøm😂 Men ser ut som det kan vere X1716 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 21, 2023 Share Skrevet November 21, 2023 Mener jeg var borti den kontakten når jeg ettermonterte Harman Kardon anlegg i min E90. Lurer på om bla pluss til forsterkeren blir hentet derfra... Tilde reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå