KristianI Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 Noen som vet hvordan skinnseter i 2017 3 serie er å sitte i? Sammenlignet med sportssetene i stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 Det er jo i grunnen personlige preferanser. Jeg hadde Alcantara/stoff i min gamle F30 M-sport, men har kjørt noen med skinn og samme type sportseter. Min mening er at med de med skinn så virket interiøret kaldt. Synes ikke i alle fall det basic skinnet de bruker er noe særlig å sitte i. Hardt og kaldt. Synes også det ser billig ut da det i mine øyne er for blankt. Litt sånn gammel kunstskinnfeeling over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 Jeg har hatt 2stk F31 med helskinn og savnet ingenting i disse seter. Noe eldre F31 også dette,om det var en annen skinnkvalitet på Individual seter er jeg ikke sikker på men satt godt og manglet ingenting. Jeg er mere glad i skinn vs alcantara. Brukergleden med skinn og eletriske betyr også mye for enkelte 😊 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172893001 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172893001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 Skinn er penere ettersom man får dette i farger, hadde veldig lyst å bytte ut alcantara setene i vår f31 for brune skinnseter. Men vi kom fram til at det blir uaktuelt da alcantara setene er mye mer behagelige og bedre å sitte i, også slipper man at det blir så fryktelig varmt i sola eller kaldt på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianI Skrevet November 29, 2023 Forfatter Share Skrevet November 29, 2023 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå