PIIIPower Skrevet Desember 7, 2023 Skrevet Desember 7, 2023 De har noen flotte priser på noen injektorer, men kjenner noen her til disse? https://turbo-diesel.co.uk/
E.C. Skrevet Desember 7, 2023 Skrevet Desember 7, 2023 Sjekka på noen til E6x (M57) og da var det relativt normale priser? Husk kronekurs + moms. Det jeg sjekka tror jeg kan ende opp billigere hos Autodoc faktisk.
PIIIPower Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Skrevet Desember 7, 2023 (endret) Er ute etter litt sære dyser (off-topic).. Den aktuelle merkeforhandleren skal ha 15k+mva og her kosta de 250£ er ikke så farlig med hverken frakt eller kurs. Endret Desember 7, 2023 av PIIIPower
E.C. Skrevet Desember 7, 2023 Skrevet Desember 7, 2023 Aha, så ikke BMW. Virker å være realistiske priser på BMW sine dyser i alle fall, så det er vel legit. Var ikke rare greiene til anmeldelser på disse.
PIIIPower Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Skrevet Desember 7, 2023 Så i tiden mellom jeg skrev den første meldingen og jeg svare E.C. poppa ett eller annet i en dyse, diesel over alt, full stopp, engine light og bare kinning på starteren. Alt 3 km unna gårdsplassen. Mest duste stedet å vente en halvannen time på redning, men ingen i nærheten kunne dra meg hjem 🙄. Første melding var bare for preventivt vedlikehold, ingen indikasjon på feil da. 2 dyser før 200k km, drittbil. Får se om det er noe goodwill å hente, men tviler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå