Gå til innhold

Trenger anbefalinger for ekstralys til BMW E84 Xdrive 18d 2013


Kvikklunsj
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg eier en BMW E84 Xdrive 18d fra 2013 og er på utkikk etter noen gode anbefalinger når det gjelder ekstralys. Jeg har utforsket noen alternativer, men det er så mange på markedet at det er vanskelig å velge. Er det noen her som har erfaring med å installere ekstralys på lignende biler eller har noen anbefalinger å dele?

Jeg leter spesielt etter pålitelige ekstralys som kan forbedre synligheten og lysstyrken, spesielt under utfordrende kjøreforhold. Hvis noen har en veiledningsvideo eller noen nyttige tips om hvordan man installerer ekstralys på BMW E84-modeller, vil jeg sette stor pris på det!

Takk på forhånd for all hjelp og deling av erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett vil alle ekstralys i dag, være til vesentlig bedre hjelp enn de eksisterende lysene du har i dag. Så nesten uansett hva du velger, fra en norsk nettbutikk, er bedre. Det kommer stort sett bare an på hvor mye penger du vil bruke.

Finnes nok ingen videoer for å montere akkurat ditt produkt, og hvis du ikke kan noe særlig om dette med montering og forstår + og -, så burde du heller ta kontakt med andre mennesker for å få de til å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...