E92maen Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 Hei, lurer felt på hvilken motor som er i bilen min. Altid trodd det var 177hest. Men når jeg ser i vogn korte står det 120kw altså 163 hest. Men om jeg søker skilt nr opp (LJ35612) så står det at det er 130kw /177hest. Noen som vett hva som stemmer eller hvordan jeg kan finne ut et sikkert svar? Bmw e92 320d 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 Slår man opp på mdecoder.com har du utstyrskode S843 power reduction. Så jeg mener du har 163hk originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 Den fysiske motoren og alle komponentene vil nå uansett være de samme, ettersom reduksjonen av effekt skjer i software. Kan hende power reduction har blitt fjernet enn gang i tiden, mulig du vil kunne se det ved å lese av utstyrslisten (VO) som er registrert i selve bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå