Steeltown Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Noen som vet hva den løse kontakten er til? Den er i venstre hjubrønn foran. På samme ledningsnett som hovedlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Jeg tenkte kanskje vannpumpen for klimaanlegget, om det er ettermontert webasto, så skal den pumpen som stod der originalt bort. Og da blir kontakten ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steeltown Skrevet Juli 30 Forfatter Share Skrevet Juli 30 Ikke ettermontert webasto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Det kan jo være til vannpumpa allikevel, mulig noen har tatt av kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steeltown Skrevet Juli 30 Forfatter Share Skrevet Juli 30 Hvor sitter denne vannpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steeltown Skrevet Juli 30 Forfatter Share Skrevet Juli 30 Nå har jeg funnet ut at denne går til auxiliary heater pump, og jeg har ikke webasto, da regner jeg med at denne ikke er tilkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Aux pumpa er vel i bruk for de som har "Rest" på klimaanlegget. Pumpene går stort sett i stykker og noen velger sikkert å fjerne den for å unngå lekkasje på ett eller annet tidspunkt. Til min E90 må jeg ut med 2700 for ny BMW pumpe og det er få alternativer, så jeg skjønner hvorfor de fleste forblir ubytta når de ryker. Kjenner ikke all funksjonalitet til pumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå