Skm3 Skrevet August 7, 2024 Skrevet August 7, 2024 (endret) Fikk feilkoder: 801C20 og D754E0 Endret August 7, 2024 av Skm3
Otis Skrevet August 7, 2024 Skrevet August 7, 2024 Kjip den ja. Mener jeg husker at noen her inne skrev at det kunne være ledninger ved demper som kan bli ødelagt. Mulig det var @540is som skrev det?
Skm3 Skrevet August 7, 2024 Forfatter Skrevet August 7, 2024 2 minutter siden, Otis skrev: Kjip den ja. Mener jeg husker at noen her inne skrev at det kunne være ledninger ved demper som kan bli ødelagt. Mulig det var @540is som skrev det? Mulig🤷♂️ jeg har ikke lenger orginale edc dempere da det er montert coils etc og dermed er det brukt «vanlige» dempere
Otis Skrevet August 7, 2024 Skrevet August 7, 2024 Ja, da var det litt pussig med en slik tråd. Jeg koblet ikke at du hadde en til tråd.
Skm3 Skrevet August 7, 2024 Forfatter Skrevet August 7, 2024 1 minutt siden, Otis skrev: Ja, da var det litt pussig med en slik tråd. Jeg koblet ikke at du hadde en til tråd. Sliter hovedsak me hvorfor bilen kun hever seg på ene siden bake. Når nesten alt av deler i systeme der er bytta me nytt
Skm3 Skrevet August 10, 2024 Forfatter Skrevet August 10, 2024 På 7.8.2024 den 21.00, Otis skrev: Ja, da var det litt pussig med en slik tråd. Jeg koblet ikke at du hadde en til tråd. Ser du styra mye med ISTA og installering av det osv, hvordan installerer man? Har lastet ned det som må lastes ned men sliter litt med installeringsbiten
Otis Skrevet August 10, 2024 Skrevet August 10, 2024 Det skal stort sett bare være å installere den via exe fila. Muligens man må ha .net framework, men det ser man om ista starter eller ikke etter installasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå