Daniel. Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Har en summelyd (eller hva man skal kalle det) som følger turtallet og stopper momentant når jeg skrur av A/C. Kommer tilbake gradvis i løpet av noen sekunder når jeg slår på igjen A/C. Har og blitt noe høyere i volum nå i det siste. Jeg tenker i retning A/C kompressor, men er det selve kompressoren som pleier å bli dårlig, eller er det reimhjulet? Går det i det hele tatt an å bytte kun det? N57 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Høyrest umiddelbart ut som lite gass på anlegget. I alle fall om det er inni kupeen du høyrer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2 Forfatter Share Skrevet September 2 23 minutter siden, TurboJens skrev: Høyrest umiddelbart ut som lite gass på anlegget. I alle fall om det er inni kupeen du høyrer det. Hører det inni kupéen, men tror nok det kommer fra motorrommet. Lite gass på anlegget har vel en helt annen lyd som ikke følger turtallet såvidt jeg vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå