Skm3 Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 (endret) Bmw f11 2012 Kjøpte meg to nye xenon pærer til bilen da de var gåend. Monterte så de nye pærene. Pærene virker fint i ett par minutter, så slokkes begge lyktene helt. Så får jeg dipped beam failure på begge lyktene. Er det noe feil med de nye xenon pærene, skal være lik de gamle som sto på fra før🤷♂️ Endret September 13 av Skm3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 (endret) Hvilken bil? F30? Da er det D1S 35W i såfall. At begge lyktene kutter ut samtidig tyder på at det er noe med oppsettet på de nye som gjør at bilen ikke "aksepterer" de , og ikke kvalitetssvikt på pærene eller at styringsenheten i lyktene skal ryke på likt. Har du mer info på de du satt inn? Endret September 13 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet September 13 Forfatter Share Skrevet September 13 Akkurat nå, *MrB* skrev: Hvilken bil? F30? Da er det D1S 35W i såfall. At begge lyktene kutter ut samtidig tyder på at det er noe med oppsettet på de nye som gjør at bilen ikke "aksepterer" de , og ikke kvalitetssvikt. Har du mer info på de du satt inn? Hei, er en bmw f11. Det er D1S 35W på de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet September 13 Forfatter Share Skrevet September 13 24 minutter siden, *MrB* skrev: Hvilket merke? Osram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet September 13 Forfatter Share Skrevet September 13 5 timer siden, *MrB* skrev: Hvilket merke? Glem det, ser att jeg har fått feil pærer fra butikk, har fått D3S og ikke D1S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 28 minutes ago, Skm3 said: Glem det, ser att jeg har fått feil pærer fra butikk, har fått D3S og ikke D1S Da så. Det forklarer saken. Hadde egentlig resignert ut fra forutsetningen om at du hadde satt inn D1S med rett styrke og av anerkjent merke. D3s går vel med lavere volt men er fysisk lik, så ikke rart de røk fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 På 13.9.2024 den 21.22, *MrB* skrev: Da så. Det forklarer saken. Hadde egentlig resignert ut fra forutsetningen om at du hadde satt inn D1S med rett styrke og av anerkjent merke. D3s går vel med lavere volt men er fysisk lik, så ikke rart de røk fort. Ble vartfall suksess med riktig pære🤪 mr.pingu og *MrB* reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå