F25x3 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Fikk denne meldingen i displayet i dag. Det skjedde etter cruise i 80kmt, slo v cruise i stigning før en sving. Bilen føltes deretter ganske redusert. Etter stopp og start forsvant meldingen. Bilen skal på egr bytte til uka. Jeg har ista på en laptop så jeg kan forsøke lese ut feilmeldinger. Eventuelt gi beskjed til verksted om dette så kan de feilsøke. Jeg antar at feilen vil kommer tilbake igjen snart.. Men vil feilen ligge aktiv/kunne leses av når den er borte fra displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Alle feilmeldinger blir lagret i minnet. Så gjør ikke noe om den ikke vises i OBC (skjermen) lenger. F25x3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet September 14 Forfatter Share Skrevet September 14 Takk! Da gjør jeg et forsøk med ista. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet September 16 Forfatter Share Skrevet September 16 Egr kanskje? Matcher med km når feilen inntraff. og muligens dårlig batteri. Får høre med Jæger. Nytt batteri må vel programmeres evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå