Stigra Skrevet September 24 Share Skrevet September 24 Hei ! Har en 225xe Active Tourer 16 modell . Har i de siste 2 mnd hatt en datafeil som kommer opp i forhold til drivverk. Motor kan ikke startes igjen ! . Tok kontakt med BMW verksted første gang, og kjørte dit før jeg stoppet bilen. Da bilen hadde stått i 5 min gikk vi ut , og verksted formann startet opp bilen og "null stilte" data med nøkkel. En data feil fikk jeg beskjed om ,så kunne jeg kjøre videre. I den påfølgende mnd. fikk jeg meldingen 2 ganger og jeg kjørte hjem og parkerte. Startet opp motor og nullstilte data. Har nå bestilt time på verkstedet for feilsøking . Etter bestilling av time for 2 uker siden , hva skjer ? Ikke hatt problemet. Skal jeg avbestille den 2.500 kr timen/e +, eller bør jeg få sjekket dette ? Tilbakemeldinger taes imot med takk ! Stiger´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Sjekk om noen i nærheten av deg kan kjøre en diagnose. Er det samme som verkstedet vil gjøre først uansett. mr.pingu og Stigra reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigra Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 Takk for innspill. Verkstedet fant ikke ut av det, men datasystemet ble oppdatert. Feilmelding har kommet tilbake senere og en større utskiftning av cellemodul og cellemodul elektronikk nr 4 må gjøres i følge verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå