TrondMorten Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Hei, Kan noen tipse om hvor jeg kan faa kjoept for best mulig pris deler til forstilling pluss nye dempere til X5 Diesel model 2015? Bor i utlaendet og kjoeper for eksport i tilfellet. (Kommer tilbake med detaljer for hvilke deler jeg trenger etter tips om hvor jeg boer handle.) Paa forhaand takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Er du i EU og skal bruke originale eller tilsvarende kvalitet er jo koed.dk ett greit sted å starte. Ellers så leverer autodoc over stort sett hele Europa. Skal du lenger unna bør du sjekke om den lokale BMW forhandleren kan levere. Å styre med eksport og frakt fra Norge blir fort innmari dyrt, og du må ha kontroll på hva mottagerlandet krever av dokumentasjon. TrondMorten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Bor du i Europa, og ikke sverger til originaldeler, så er det vel vanskelig å komme unna Autodoc. Men søk opp delene med oem-nr, så du ikke går på en smell. TrondMorten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå