E39_Cato Skrevet 10 timer siden Forfatter Share Skrevet 10 timer siden Kommet frem til at jeg får forsøke å få tak i noe deler, så kanskje gnisten blusser litt opp også Jeg syns det er vanskelig når det går trått, og enda vanskeligere nå som mørketiden er her. Så håpet er å gi litt gass slik at den kan komme på veien snart. Noen som har følgende; fjærer/dempere gjerne senk evt coils annet enn TA techdritt som står på nå? Høyre hovedlampe. Kan kjøpe par. Lister topp av dører, A stolper og gjerne også med skrapelist. Listesett rundt hele M3/Msport eller lignende. vet helt ærlig ikke forskjellene her. M3 speil Netting grill frontfanger Carbon leppe til frontfanger AC schnitzer replika i 17" "vaskelist" koffertlokk Sort gulvteppe Komplett helt og pent tak med el deler. Jeg er ikke lagd av penger, så ser at alt dette blir dyrt. Men håper at det finnes noen som har noe liggende på en hylle og heller ønsker å se det på bil for en grei penge så gi lyd i form av kommentar eller PM. Evt sms på 465 31 155. Jeg er ikke så vanskelig. Dersom noen skulle ønske seg bilen også, så er jeg veldig interessert i å bytte i e36 coupe med IS eller 6r. e46 med 3.0 6r kan også være aktuelt i coupe. Ser at det ikke er en supergod ide for meg å ha cab da jeg blir forkjøla av å kjøre med vinduet nede på sommeren.. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå