Kennethlang Skrevet Mandag kl. 22:05 Share Skrevet Mandag kl. 22:05 Hei, På min bmw e30 har jeg en e36 styresnekke med servo som jeg skal bytte ut styreleddet (høyre side). Må jeg bestille styreledd til e36 eller e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mandag kl. 22:23 Share Skrevet Mandag kl. 22:23 Se under bilen: E30 (merk skruen mellom ytre og indre): Og E36: Hvis du ikke vet hva som står på er det kanskje best å bytte begge sider, så det blir likt. Og begge ved siden av hverandre fra tråden her på forumet: https://bimmers.no/forums/topic/720457-e30m3-s14-e30-s50-kompressor/?do=findComment&comment=3432282 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet Mandag kl. 22:30 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 22:30 (endret) Endret Mandag kl. 22:31 av Kennethlang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet Mandag kl. 22:30 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 22:30 6 minutter siden, E.C. skrev: Se under bilen: E30 (merk skruen mellom ytre og indre): Og E36: Hvis du ikke vet hva som står på er det kanskje best å bytte begge sider, så det blir likt. Og begge ved siden av hverandre fra tråden her på forumet: https://bimmers.no/forums/topic/720457-e30m3-s14-e30-s50-kompressor/?do=findComment&comment=3432282 Vil du tro at det går fint å bestille styreledd til e30 på begge sider da? Ser at de fleste selges med styringsdemping, så er det en standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mandag kl. 22:38 Share Skrevet Mandag kl. 22:38 Det vet jeg faktisk ikke, men er det ikke bare å kjøpe samme type som du har nå om det funker bra og det eneste problemet er at det er slitt? Andre side følger ofte fort etter, så slipper man å ha hjulstillingskontroll to ganger om man bytter begge sider på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet Mandag kl. 23:58 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 23:58 1 time siden, E.C. skrev: Det vet jeg faktisk ikke, men er det ikke bare å kjøpe samme type som du har nå om det funker bra og det eneste problemet er at det er slitt? Andre side følger ofte fort etter, så slipper man å ha hjulstillingskontroll to ganger om man bytter begge sider på en gang. Problemet er hovedsakelig at jeg er usikker på om e36 styreledd vil passe, men det er trolig e36 styreledd når styresnekken er e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Tirsdag kl. 07:25 Share Skrevet Tirsdag kl. 07:25 Eneste måten er å sjekke hva du har fra før. Har du e36 indre MÅ du ha e36 ytre, og samme med E30. Gjengene er motsatt på E30/E36. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå