Lars Ruud Skrevet Desember 9, 2024 Skrevet Desember 9, 2024 Min Bmw E90 starter ikkje. Har skjekks fødepumpa hører ingen lyd fra den og virker som den ikkje får strøm. Sikringa va heil. Er der et relee til pumpa? Evt om det er kabelbrudd? takker for svar:)
E.C. Skrevet Desember 9, 2024 Skrevet Desember 9, 2024 Du kan jo relativt enkelt sjekke et par ting. Mål med et multimeter om det kommer 12V fram til pumpa når du skrur på tenning. Med M47 skal vel pumpa surre i ett minutt etter at tenninga går på, om jeg husker riktig. Du kan også sjekke om pumpa går ved å sette på 12V direkte. Lars Ruud reagerte på dette 1
Lars Ruud Skrevet Desember 10, 2024 Forfatter Skrevet Desember 10, 2024 13 timer siden, E.C. skrev: Du kan jo relativt enkelt sjekke et par ting. Mål med et multimeter om det kommer 12V fram til pumpa når du skrur på tenning. Med M47 skal vel pumpa surre i ett minutt etter at tenninga går på, om jeg husker riktig. Du kan også sjekke om pumpa går ved å sette på 12V direkte. Prøvde å sette 12v direkte då gjekk pumpa
E.C. Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 Sjekk om du har strøm fram til styreenheten for pumpa. Den sitter under sideputa for setet høyre bak.
Lars Ruud Skrevet Desember 11, 2024 Forfatter Skrevet Desember 11, 2024 17 timer siden, E.C. skrev: Sjekk om du har strøm fram til styreenheten for pumpa. Den sitter under sideputa for setet høyre bak. Har strøm til styreenhet og strøm til pumpa prøvde å bytte den styreenheten men hjalp inkje
E.C. Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 Det høres ikke helt riktig ut hvis du sier at du har strøm til styreenhet OG strøm til pumpa og at den da ikke går, samtidig som du sier at pumpa går når du setter på 12V direkte på den. mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå