BMWE39turbo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Er det noen på forumet som enten kan selv eller kjenner til firma som kan endre fra bensinforbruk til oljetemperatur på en e82 125i. Skal bytte speedometer 'innmaten' til 135i som har oljetemperatur istedenfor forbruk som på 125i. Har forstått at dette kan kodes. Har også ønske om å 'tune' bilen fra 125i til 130i spec med bimmerlabs sin originale 130i tune som kan lastes ned fra deres nettside. Ifølge bimmerlabs trengs det: Requirements for flashing these files are a D-CAN cable (preferrably with updated firmware, especially if it's for a transmission), and a functional copy of WinKFP. See the Help page for a tutorial on flashing with WinKFP using 'Expert Mode'. Så om noen kjenner til bedrift eller privatperson som ønsker tjene noen lapper så gi meg gjerne en lyd. Bilen er på vinterlagring nå men vil ver tidlig ute å finne noen som kan fikse det fortløpende til våren Endret 11 timer siden av BMWE39turbo
Otis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Regner med bimmerfiks påtar seg oppdraget. Hadde du vært i Trondheim og omegn kunne jeg nok ha gjort det. BMWE39turbo reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Takk for svar, sjekker med bimmerfiks ser de har avdeling i Bergen. Om ikke tar eg gjerne kontakt med deg igjen om du har mulighet. Lengre reisevei er ingen hindring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå