Bimmerproblemos Skrevet Mars 2 Skrevet Mars 2 Vurderer sterkt å kjøpe apple carplay oppgradering til bilen min da jeg har den gamle ccc versjonen. Sett på litt diverse blant annet mr.12V å flere på aliexpress😅 skjønner at det tryggeste er å gå med f.eks mr 12 v sin men syns dt blir relativt dyrt i forhold til de på aliexpress. Noen som har erfaringer her? Er det i det hele tatt vits og prøve en fra aliexpress?
Reef89 Skrevet Mars 2 Skrevet Mars 2 Ingen problem å kjøpe fra Aliex. det er akkurat det samme som å kjøpe fra finn.no, komplett.no osv. Men mr12volt er 100% løsningen ja fordi: Kjører på MOST BUS med topp lydkvalitet. ...andre billige kjører på dårlig AUX lyd. Du slipper å trykke på noe meny ved oppstart for eks. ...andre billige må en gjerne trykke og holde inne meny knapp for å få frem/ tilbake bildet. Er nok mer, men to viktige tips jeg kom på i farten. Husk en må ha eller kode aktiv CD- veksler for at dette skal fungere.
Bimmerproblemos Skrevet Mars 2 Forfatter Skrevet Mars 2 42 minutter siden, Reef89 skrev: Ingen problem å kjøpe fra Aliex. det er akkurat det samme som å kjøpe fra finn.no, komplett.no osv. Men mr12volt er 100% løsningen ja fordi: Kjører på MOST BUS med topp lydkvalitet. ...andre billige kjører på dårlig AUX lyd. Du slipper å trykke på noe meny ved oppstart for eks. ...andre billige må en gjerne trykke og holde inne meny knapp for å få frem/ tilbake bildet. Er nok mer, men to viktige tips jeg kom på i farten. Husk en må ha eller kode aktiv CD- veksler for at dette skal fungere. okei takk for svar👍🏻 tror ikke jeg har CD-Veksler så takk
Reef89 Skrevet Mars 2 Skrevet Mars 2 (endret) 16 minutter siden, Bimmerproblemos skrev: tror ikke jeg har CD-Veksler så takk Men det er ikke så farlig, som nevnt så kodes det bare til aktiv. Sånn at bilen/ mr12volt tror at du har det. Det dukker opp cd veksler meny og den velges til avspilling. Endret Mars 2 av Reef89
Bimmerproblemos Skrevet Mars 2 Forfatter Skrevet Mars 2 33 minutter siden, Reef89 skrev: Men det er ikke så farlig, som nevnt så kodes det bare til aktiv. Sånn at bilen/ mr12volt tror at du har det. Det dukker opp cd veksler meny og den velges til avspilling. Så med andre ord så burde jeg heller punge ut mer for å få kvalitet enn å gå får det som er billigere? Går dette ann å kode inn med carly vet du?
Reef89 Skrevet Mars 3 Skrevet Mars 3 Hadde uten tvil punget ut mer når en først skal gjøre dette, gjøre det ordentlig. Carly er ubrukelig til det meste, ganske velkjent nå så tillater meg å tvile på at den kan kode det. Bimmmercode appen kan (i ekspertmode) den har jeg gjort det med selv, ta ca 21 sekunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå