drengenfraschengen Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 Hei, Jeg har nettopp kjøpt min første bil i den spede alder av 38. Bilen er svart, men vinduslister og takrails er sølv - disse skulle jeg gjerne hatt gjort om til sort. Vurderer Foliatec-folie på vinduslistene, men funker dette på rails også? Finnes det brukte rails i en annen farge man kan kjøpe?
mr.pingu Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 Tror det vil gå an på rails og må bare ha litt bredere folie. Vet ikke om det blir motstandsdyktig nok når må skal montere takstativ på den, kan hende det skader folien. Ellers kan man selvfølgelig se om opphugger har noen sorte takrails (evt også vindulister) og sette de på men det er litt arbeid og dyrere enn folie. Man må av med taktrekket for å komme til boltene som går gjennom taket til rails. Ganske greit tilgang til F45 deler men av F46 er det litt mindre av. Mange deler er delt mellom disse 2 men akkurat rails har egen delenummer for F46: RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog drengenfraschengen reagerte på dette 1
NOBILITET Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 Du kan se med polyuretanlakk, den brukes mye i marinen, veldig slitesterk. Eller plastidip. drengenfraschengen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå